Aslı Tolunay Kuşçu
Sosyal Bilimler Enstitüsü
Varyantlar Kuşçu, Asli. , Kuscu, Asli
E-Posta asli.tolunay@yeditepe.edu.tr
Website
Durum Aktif
Ünvan Doç. Dr.
YÖK Araştırmacı Numarası 270847
Atıf Dağılımları
Axsis Yayın Dağılımı 1

From the quest for authenticity to advocacy: How do authentic brands create brand advocate consumers?

Tosun, AslıIn a quest to investigate whether brands that position themselves as authentic create brand advocate consumers, the current study analyzes and collates the extant literature on brand authenticity through unfolding the relationship between brand authenticity and brand advocacy on the grounds of brand experience, actual self-image congruence, consumer involvement as well as the product category with an aim to explore whether brand authenticity positively influences brand advocacy behavior among consumers. The relationships are investigated throug ...Daha fazlası Preprint2024Yeditepe University Academic and Open Access Information System11 Görüntülenme

Yayınları arama sayfasında göster
YÖK Akademik Bilgiler
2010 - 2016
BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ İŞLETME (DR)
2002 - 2009
YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ İŞLETME (YL) (TEZSİZ) (İNGİLİZCE)
1995 - 2000
BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ
FEN-EDEBİYAT FAKÜLTESİ KİMYA BÖLÜMÜ
2024
DOÇENT
YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ
İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ
31.07.2013 - 16.09.2015 Marka askı ve marka adanmıslıgının öncülleri ve sonuçları: Tüketici marka iliskisi nasıl gelisiyor?ARAŞTIRMA PROJESİ
Fon : 31000
An Empirical Investigation on Influencer Marketing: the Impact of Content-related, Follower-related and Influencer-related Factors on Consumers’ Purchase Intentions SARRA DEHIMI,ASLI TOLUNAY , Yayın Yeri:Istanbul Management Journal , 2021Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün Makale https://dx.doi.org/10.26650/imj.2021.91.003
Analyzing Online Shopping Behavior From The Perspective of Youtube: Do Vlog Content And Vlogger Characteristics Matter? ASLI TOLUNAY,Ekizler Hüseyin , Yayın Yeri:OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi , 2021Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün Makale
An Exploratory Study On Turkish Consumers’ Attitude And Purchase Intention Towards Green Products Fulya Midilli,ASLI TOLUNAY , Yayın Yeri:Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , 2021Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün Makale
An Investigation on the Influence of Blogs on Consumer Engagement Behaviour Beril Erem,ASLI TOLUNAY , Yayın Yeri:YÖNETİM VE EKONOMİ DERGİSİ , 2021Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün Makale https://dx.doi.org/10.18657/yonveek.745426
The Role Of Market Orientation On Business Performance: An Empirical Analysis Within Retail Sector in Turkey Şahnaz Ekşioğlu,ASLI TOLUNAY , Yayın Yeri:Balkan and Near Eastern Journal of Social Sciences , 2020Uluslararası Hakemli Diğer endeksler (Ebsco) Özgün Makale
Kurumsal Yetkinlik ile Satın Alma Niyeti Arasındaki İlişkide Müşteri Kurum Özdeşleşmesi ve Algılanan Olumsuz Duyurumun Etkisine Yönelik Bir Araştırma ASLI TOLUNAY,MERVE KOÇOĞLU SAZKAYA,İSMET BURÇAK VATANSEVER DURMAZ , Yayın Yeri:Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , 2020Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün Makale
Algılanan Kurumsal Sosyal Sorumluluğun Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisinde Güvenin Aracılık Rolü ASLI TOLUNAY,MERVE KOÇOĞLU SAZKAYA,İSMET BURÇAK VATANSEVER DURMAZ , Yayın Yeri:Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , 2020Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün Makale https://dx.doi.org/10.18026/cbayarsos.525188
What Drives Consumers to Buy Online? A Study on Exploring Online Consumer Behavior ASLI TOLUNAY,UĞUR YOZGAT , Yayın Yeri:KAFKAS ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ ve İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ , 2019Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün Makale https://dx.doi.org/10.9775/kauiibfd.2019.004
Analyzing the Link Between Sales Technology Use and Sales Performance ASLI TOLUNAY , Yayın Yeri:ÖNERİ , 2019Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün Makale https://dx.doi.org/10.14783/maruoneri.vi.522176
Brand Image, Satisfaction, and Brand Loyalty - How Effective Are They in the Automotive Industry Market Share DİLEK ÇETİN,ASLI TOLUNAY,DİLEK SAĞLIK ÖZÇAM,YUSUF CAN ERDEM , Yayın Yeri:European Journal of Business and Management , 2017Uluslararası Hakemli Diğer endeksler (Ebsco) Özgün Makale https://dx.doi.org/10.7176/EJBM
Social Media Adoption: A Process-Based Approach AYŞE GÜL TOKER,ZEYNEP MİNA SERAJ AKŞİT,ASLI TOLUNAY,RAMAZAN YAVUZ,STEPHAN KOCH,BISSON CHRISTOPHE , Yayın Yeri:JOURNAL OF ORGANIZATIONAL COMPUTING AND ELECTRONIC COMMERCE , 2016Uluslararası Hakemli SCI Özgün Makale https://dx.doi.org/10.1080/10919392.2016.1228361
Understanding Mobile Advertising Acceptance: An Integrative Approach DİLEK SAĞLIK ÖZÇAM,ASLI TOLUNAY,UĞUR YOZGAT , Yayın Yeri:International Journal of Mobile Communications , 2015Uluslararası Hakemli SSCI Özgün Makale https://dx.doi.org/10.1504/IJMC.2015.070061
Analyzing Factors Affecting Repurchase Intention During Gezi Park Brand Protests ASLI TOLUNAY,DİLEK SAĞLIK ÖZÇAM , Yayın Yeri:European Journal of Business and Management , 2014Uluslararası Hakemli Diğer endeksler (Ebsco) Özgün Makale https://dx.doi.org/10.7176/EJBM
An Exploratory Study on the Dimensions of Employer Branding ASLI TOLUNAY,ELİF OKAN , Yayın Yeri:ÖNERİ: Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Hakemli Dergisi , 2010Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün Makale https://dx.doi.org/10.14783/od.v9i34.1012000235
2. Building Consumer Brand Relationship in Luxury Brand Management Bölüm Adı:Inconspicuous Luxury Consumption - Another Form of New Luxury, TOLUNAY ASLI, Yayın Yeri:IGI Global, Editör:Rodrigues Rodrigues Paula, Pinto Borges Ana, Basım sayısı:1, Sayfa sayısı:318, ISBN:9781799843696, Bölüm Sayfaları:65 -86
3. Impacts of Online Advertising on Business Performance Bölüm Adı:Employer Branding in the Digital Era, TOLUNAY ASLI, Yayın Yeri:IGI Global, Editör:Semerádová Tereza, Weinlich Petr, Basım sayısı:1, Sayfa sayısı:278, ISBN:978179981, Bölüm Sayfaları:28 -51
4. Antecedents and Consequences of Brand Love: The Interplay between the Self, Engagement and Attachment Consequences TOLUNAY ASLI, Yayın Yeri:Gazi Kitabevi, Editör:Tolunay, Aslı, Basım sayısı:1, ISBN:978-625-7315-43-2,
5. The Circular Economy and Its Applicationson Sustainability and The Green Supply Chain Bölüm Adı:Green Marketing and Branding: Combining Micro and Macro Persepctives to Achieve a Circular Economy, TOLUNAY ASLI, Yayın Yeri:IGI Global, Editör:Ulaş Akküçük, Basım sayısı:1, ISBN:9781522581093,
6. Sosyal Medyanın İş Yaşamındaki Yeri Bölüm Adı:Sosyal Medyada Marka Yönetimi, TOLUNAY ASLI, Yayın Yeri:Beta, Editör:Harun Yıldız, Basım sayısı:1, Sayfa sayısı:471, ISBN:9786052421437, Bölüm Sayfaları:377 -398
7. Pazarlama Vizyonunu Genişleten Yeniden Doğan Pazarlar Bölüm Adı:Yükselen Pazarlara Giriş Stratejilerinde Dikkat Edilmesi gereken Unsurlar, SAĞLIK ÖZÇAM DİLEK, TOLUNAY ASLI, Yayın Yeri:Beta, Editör:Köktürk Sümersan M Çobanoğlu E Yalçın M Eren Erdoğmuş İ Dirsehan T, Basım sayısı:1, Sayfa sayısı:311, ISBN:9786053331513, Bölüm Sayfaları:197 -2169
CAN LUXURY BE SUSTAINABLE AND STILL CREATE VALUE FOR A SUSTAINABLE FUTURE? Fulya Midilli,ASLI TOLUNAY (26.11.2021 ) , Yayın Yeri:5TH YEDITEPE INTERNATIONAL RESEARCH CONFERENCE ON BUSINESS STRATEGIESUlusal Tam metin bildiri
Does Ethnocentrism Matter to Brand Equity? Turkish Consumers’ Perceptions of Foreign and Domestic Brands ASLI TOLUNAY,Elif Okan (19.01.2012 ) , Yayın Yeri:11th International Marketing Trends ConferenceUluslararası Tam metin bildiri
The Interplay Between “Inter-functional Coordination”, “Competitor Orientation”, “Brand Orientation” and “Customer Orientation” An Example From the Turkish Retail Industry DİLEK SAĞLIK ÖZÇAM,ASLI TOLUNAY (05.06.2020 -06.06.2020 ) , Yayın Yeri:4th International Management and Social Research Conference , 2020Uluslararası Tam metin bildiri
Understanding Important Factors Affecting Repurchase Intention during Brand Protests ASLI TOLUNAY,DİLEK SAĞLIK ÖZÇAM (05.07.2014 ) , Yayın Yeri:13th EBES ConferenceUluslararası Tam metin bildiri
Social Media Maturity and Social Media Usage Intention AYŞE GÜL TOKER,ZEYNEP MİNA SERAJ AKŞİT,ASLI TOLUNAY,RAMAZAN YAVUZ,STEPHAN KOCH,BISSON CHRISTOPHE (20.01.2015 ) , Yayın Yeri:Emerging Markets ConferenceUluslararası Tam metin bildiri
The Role Of Market Orientation On Business Performance: An Empirical Analysis Within Retail Sector in Turkey Şahnaz Ekşioğlu,ASLI TOLUNAY (26.09.2020 ) , Yayın Yeri:XIV. International Balkan and Near Eastern Congress Series on Economics, Business and ManagementUluslararası Tam metin bildiri
Hate is such a strong world...Or is it? ASLI TOLUNAY (02.07.2019 ) , Yayın Yeri:52nd Academy of Marketing ConferenceUluslararası Özet bildiri
Use of Brand Symbolism in Teenagers: Evidence from a Modern-Conservative Country ASLI TOLUNAY (07.06.2012 ) , Yayın Yeri:ISMS Marketing Science ConferenceUluslararası Özet bildiri
An Organization Outcome Model of Interactive Advertising ASLI TOLUNAY (03.04.2014 ) , Yayın Yeri:19th International Conference on Corporate and Marketing CommunicationsUluslararası Özet bildiri
A Study on the Influence of Downward Brand Extensions on Consumer Responses ASLI TOLUNAY (01.05.2019 -04.05.2019 ) , Yayın Yeri:PPAD Pazarlama Kongresi , 2019Ulusal Özet bildiri
Antecedents and Consequences of Brand Love ASLI TOLUNAY,ÖZLEM HESAPÇI (23.05.2017 -26.05.2017 ) , Yayın Yeri:European Marketing Academy , 2017Uluslararası Özet bildiri
Önemsediğim İçin Beni Daha Mı Çok Seviyorsun? Sosyal Mesafeye Dikkat Çekmek İçin Yapılan Logo Değişimlerinin ve Marka Antropomorfizminin Marka Aşkı Üzerine Etkisi ‐ ASLI TOLUNAY (30.06.2021 -02.07.2021 ) , Yayın Yeri:25. PPAD Pazarlama Kongresi , 2021Ulusal Özet bildiri
Hate is such a strong word Or is it? ASLI TOLUNAY (09.07.2019 -12.07.2019 ) , Yayın Yeri:AMSWMC - Academy of Marketing Science World Marketing Congress , 2019Uluslararası Özet bildiri
İlgili Araştırmacılar
Konu Dağılımı
Türler Dağılımı
Erişilen ülkeler
Görüntülenme
6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında yükümlülüklerimiz ve çerez politikamız hakkında bilgi sahibi olmak için alttaki bağlantıyı kullanabilirsiniz.

creativecommons
Bu site altında yer alan tüm kaynaklar Creative Commons Alıntı-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.
Platforms