Detaylı Arama

İptal
Bulunan: 170 Adet 0.009 sn
- Eklemek veya çıkarmak istediğiniz kriterleriniz için 'Dahil' / 'Hariç' seçeneğini kullanabilirsiniz. Sorgu satırları birbirine 'VE' bağlacı ile bağlıdır.
- İptal tuşuna basarak normal aramaya dönebilirsiniz.
Filtreler
Filtreler
Bulunan: 170 Adet 0.009 sn
Koleksiyon [1]
Ambargo Durumu [1]
Tam Metin [1]
Eser Adı [20]
Yayın Tarihi [4]
Yazar Departmanı [20]
Yazar [KatkıdaBulunan] Kurum [20]
Esere Katkı Sağlayan [1]
Yayın Türü [Ortam] [1]
Dil [1]
Erişim Hakkı [1]
Yayın Turu [Akademik] [1]
Ön Baskı YayınlarYeditepe Üniversitesi Kurum Koleksiyonu
Erişime Açık

From the quest for authenticity to advocacy: How do authentic brands create brand advocate consumers?

Tosun, Aslı

In a quest to investigate whether brands that position themselves as authentic create brand advocate consumers, the current study analyzes and collates the extant literature on brand authenticity through unfolding the relationship between brand authenticity and brand advocacy on the grounds of brand experience, actual self-image congruence, consumer involvement as well as the product category with an aim to explore whether brand authenticity positively influences brand advocacy behavior among consumers. The relationships are investigated through a comprehensive research model using two differe ...Daha fazlası

Erişime Açık

Large-scale forecasting of large fluctuations using wavelet coherence and multifractal behavior and developing wavelet coherence for multiple time series

Oygur, Tunç

Shocks, jumps, booms, and busts are typical large fluctuation markers that appear in crisis. Identifying financial crises and estimating leading indicators with strong relations during crisis periods have an essential role in the literature. This thesis examines the dynamic co-movements of leading indicators' multifractal features to identify financial crises due to large fluctuations. The detected dynamic relationships predict leading indicators with scale-by-scale analysis and make large-scale predictions better than challenger models. As a natural result of these studies, the n-dimensional ...Daha fazlası

6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında yükümlülüklerimiz ve çerez politikamız hakkında bilgi sahibi olmak için alttaki bağlantıyı kullanabilirsiniz.

creativecommons
Bu site altında yer alan tüm kaynaklar Creative Commons Alıntı-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.
Platforms