Detaylı Arama

İptal
Bulunan: 1 Adet 0.001 sn
- Eklemek veya çıkarmak istediğiniz kriterleriniz için 'Dahil' / 'Hariç' seçeneğini kullanabilirsiniz. Sorgu satırları birbirine 'VE' bağlacı ile bağlıdır.
- İptal tuşuna basarak normal aramaya dönebilirsiniz.
Filtreler
Filtreler
Bulunan: 1 Adet 0.001 sn
Ön Baskı YayınlarYeditepe Üniversitesi Kurum Koleksiyonu
Ön Baskı YayınlarYeditepe Üniversitesi Kurum Koleksiyonu
Ön Baskı YayınlarYeditepe Üniversitesi Kurum Koleksiyonu
Ön Baskı YayınlarYeditepe Üniversitesi Kurum Koleksiyonu
Erişime Açık

A study of the strategies used by companies creating a distinctive brand image through the use of strategic terminology in product and service naming for differentiation and image building

Seçilmiş, Nuri Tolga

The use of strategic terminology in product and service naming is crucial for creating a distinctive brand image that sets companies apart from competitors. While brand naming is often prioritized, the importance of consistent terminology for product features and names is often overlooked. This study examines the strategies used by successful companies to develop a comprehensive approach to branding that includes a unique and consistent terminology for the brand, product, and product features. The thesis includes semi structured in-depth interviews with executives from Microsoft, Facebook, Son ...Daha fazlası

6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında yükümlülüklerimiz ve çerez politikamız hakkında bilgi sahibi olmak için alttaki bağlantıyı kullanabilirsiniz.

creativecommons
Bu site altında yer alan tüm kaynaklar Creative Commons Alıntı-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.
Platforms