Detaylı Arama

İptal
Bulunan: 1 Adet 0.005 sn
- Eklemek veya çıkarmak istediğiniz kriterleriniz için 'Dahil' / 'Hariç' seçeneğini kullanabilirsiniz. Sorgu satırları birbirine 'VE' bağlacı ile bağlıdır.
- İptal tuşuna basarak normal aramaya dönebilirsiniz.
Filtreler
Filtreler
Bulunan: 1 Adet 0.005 sn
Ön Baskı YayınlarYeditepe Üniversitesi Kurum Koleksiyonu
Ön Baskı YayınlarYeditepe Üniversitesi Kurum Koleksiyonu
Ön Baskı YayınlarYeditepe Üniversitesi Kurum Koleksiyonu
Erişime Açık

A research about determining the importance of word of mouth marketing for choosing pre-school education institution in Trakya

Taşkın Akkoyun, İlayda

In today’s technology, consumers can easily obtain all kinds of information. In addition; the consumer who is directly exposed to many desired or undesired messages has difficulty in making a decision in the purchasing process. While consumers try to choose the best one for themselves among many alternatives, marketers who try to respond to variable needs and desires of consumers are also trying to develop new strategies. One of them is to use word-ofmouth marketing method in a positive way. Since the choice of pre-school education institution has an important place in the service sector, wor ...Daha fazlası

6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında yükümlülüklerimiz ve çerez politikamız hakkında bilgi sahibi olmak için alttaki bağlantıyı kullanabilirsiniz.

creativecommons
Bu site altında yer alan tüm kaynaklar Creative Commons Alıntı-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.
Platforms