An Empirical Investigation on Influencer Marketing: the Impact of Content-related, Follower-related and Influencer-related Factors on Consumers’ Purchase Intentions
SARRA DEHIMI,ASLI TOLUNAY , Yayın Yeri:Istanbul Management Journal , 2021Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün Makale https://dx.doi.org/10.26650/imj.2021.91.003
Analyzing Online Shopping Behavior From The Perspective of Youtube: Do Vlog Content And Vlogger Characteristics Matter?
ASLI TOLUNAY,Ekizler Hüseyin , Yayın Yeri:OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi , 2021Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün Makale
An Exploratory Study On Turkish Consumers’ Attitude And Purchase Intention Towards Green Products
Fulya Midilli,ASLI TOLUNAY , Yayın Yeri:Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , 2021Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün Makale
An Investigation on the Influence of Blogs on Consumer Engagement Behaviour
Beril Erem,ASLI TOLUNAY , Yayın Yeri:YÖNETİM VE EKONOMİ DERGİSİ , 2021Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün Makale https://dx.doi.org/10.18657/yonveek.745426
The Role Of Market Orientation On Business Performance: An Empirical Analysis Within Retail Sector in Turkey
Şahnaz Ekşioğlu,ASLI TOLUNAY , Yayın Yeri:Balkan and Near Eastern Journal of Social Sciences , 2020Uluslararası Hakemli Diğer endeksler (Ebsco) Özgün Makale
Kurumsal Yetkinlik ile Satın Alma Niyeti Arasındaki İlişkide Müşteri Kurum Özdeşleşmesi ve Algılanan Olumsuz Duyurumun Etkisine Yönelik Bir Araştırma
ASLI TOLUNAY,MERVE KOÇOĞLU SAZKAYA,İSMET BURÇAK VATANSEVER DURMAZ , Yayın Yeri:Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , 2020Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün Makale
Algılanan Kurumsal Sosyal Sorumluluğun Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisinde Güvenin Aracılık Rolü
ASLI TOLUNAY,MERVE KOÇOĞLU SAZKAYA,İSMET BURÇAK VATANSEVER DURMAZ , Yayın Yeri:Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , 2020Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün Makale https://dx.doi.org/10.18026/cbayarsos.525188
What Drives Consumers to Buy Online? A Study on Exploring Online Consumer Behavior
ASLI TOLUNAY,UĞUR YOZGAT , Yayın Yeri:KAFKAS ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ ve İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ , 2019Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün Makale https://dx.doi.org/10.9775/kauiibfd.2019.004
Analyzing the Link Between Sales Technology Use and Sales Performance
ASLI TOLUNAY , Yayın Yeri:ÖNERİ , 2019Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün Makale https://dx.doi.org/10.14783/maruoneri.vi.522176
Brand Image, Satisfaction, and Brand Loyalty - How Effective Are They in the Automotive Industry Market Share
DİLEK ÇETİN,ASLI TOLUNAY,DİLEK SAĞLIK ÖZÇAM,YUSUF CAN ERDEM , Yayın Yeri:European Journal of Business and Management , 2017Uluslararası Hakemli Diğer endeksler (Ebsco) Özgün Makale https://dx.doi.org/10.7176/EJBM
Social Media Adoption: A Process-Based Approach
AYŞE GÜL TOKER,ZEYNEP MİNA SERAJ AKŞİT,ASLI TOLUNAY,RAMAZAN YAVUZ,STEPHAN KOCH,BISSON CHRISTOPHE , Yayın Yeri:JOURNAL OF ORGANIZATIONAL COMPUTING AND ELECTRONIC COMMERCE , 2016Uluslararası Hakemli SCI Özgün Makale https://dx.doi.org/10.1080/10919392.2016.1228361
Understanding Mobile Advertising Acceptance: An Integrative Approach
DİLEK SAĞLIK ÖZÇAM,ASLI TOLUNAY,UĞUR YOZGAT , Yayın Yeri:International Journal of Mobile Communications , 2015Uluslararası Hakemli SSCI Özgün Makale https://dx.doi.org/10.1504/IJMC.2015.070061
Analyzing Factors Affecting Repurchase Intention During Gezi Park Brand Protests
ASLI TOLUNAY,DİLEK SAĞLIK ÖZÇAM , Yayın Yeri:European Journal of Business and Management , 2014Uluslararası Hakemli Diğer endeksler (Ebsco) Özgün Makale https://dx.doi.org/10.7176/EJBM
An Exploratory Study on the Dimensions of Employer Branding
ASLI TOLUNAY,ELİF OKAN , Yayın Yeri:ÖNERİ: Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Hakemli Dergisi , 2010Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün Makale https://dx.doi.org/10.14783/od.v9i34.1012000235