Tülin Ural
Sosyal Bilimler Enstitüsü
Varyantlar Ural, T. ,
E-Posta tulin.ural@yeditepe.edu.tr
Website
Durum Aktif
Ünvan Prof. Dr.
YÖK Araştırmacı Numarası 111983
Atıf Dağılımları
Axsis Yayın Dağılımı 2

The effect of online Turkish shoppers’ perceptions on purchase intention in fashion industry

Akkor Koktekin, MügeEven though retail stayed almost the same in the last 20 years, the effect of digital tools and applications substantially altered how businesses operate and how consumers shop. When the pandemic increased the pace consumers adapted to changes, retail industry was already battling with the challenge to digitalize. This study is based on the adoption theories including the Theory of Reasoned Action and the Technology Acceptance Model to investigate the interrelationships between perceived website design, perceived privacy, perceived reliability, ...Daha fazlası Preprint2023Yeditepe University Academic and Open Access Information System8 Görüntülenme

The effect of supply chain agility and supply chain resilience on firm performance: A Study of the Marmara organized industrial zones

Gökhan, Esra NurToday, supply chain agility and supply chain resilience are two important concepts that companies try to invest in with their existing resources. In the rapidly changing and complex global world, the survival of companies and the ability to cope with their competitors resiliently depend on using their resources most efficiently. In addition, if these companies integrate digital technologies into their operations so they can quickly respond to customer expectations and increase the satisfaction of their customers who play a key role today. The f ...Daha fazlası Preprint2024Yeditepe University Academic and Open Access Information System20 Görüntülenme

Yayınları arama sayfasında göster
YÖK Akademik Bilgiler
2006 - 2007
Michigan State University
1997 - 2001
ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ İŞLETME (DR)
1994 - 1996
MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ İŞLETME (YL) (TEZLİ)
1974 - 1978
İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ
İKTİSAT FAKÜLTESİ İKTİSAT BÖLÜMÜ
2024
PROFESÖR
YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ
İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ
2024
PROFESÖR
MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ
İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ
2024
DOÇENT
MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ
İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ
2024
YARDIMCI DOÇENT
MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ
İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ
1997
UZMAN
MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ
İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ
01.02.2018 - 11.11.2018 Tüketim Değerlerinin gösterişçi tüketim eğilimi ve satın alma niyeti üzerindeki etkisiYükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
01.01.2002 - 01.01.2003 Küçük ve Orta Ölçekli İşletmelerde İşletme Sahibinin Deneyiminin Performans Üzerine Etkileri ve Bir AraştırmaYükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
01.01.2002 - 01.01.2003 Küçülme Stratejileri ve Türkiye’nin İlk 500 Büyük İşletmesinde Krizle Gelen Küçülme Stratejileri Üzerine Bir AraştırmaYükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
01.02.2004 - 01.09.2004 Yöresel Mutfak Sanatları Merkezi Kadın İstihdamı Destekleme ProjesiAvrupa Birliği
Fon : 350000
-01-01-01- - -01-01-01- Hatay Kültürel Değerlerinin Tanıtımı Geliştirilmesi ve Markalaştırılması Bağlamında İstihdam ve Girişimcilik ProjesiAvrupa Birliği
Fon : 384000
-01-01-01- - -01-01-01- Muhasebecilerin Mesleki Kararlarında Etik ve Sosyal Sorumluluğun Önemini Algılama Düzeyleri ve Etiksel Karar Alma Süreci Türkiye ÖrneğiTÜBİTAK PROJESİ
Fon : 17000
-01-01-01- - -01-01-01- İhracatçı ve İthalatçı Arasındaki İlişki Kalitesinin Performans Üzerine Etkisi Kültürler arası Bir KarşılaştırmaTÜBİTAK PROJESİ
Fon : 16000
INVESTIGATION OF ORGANIC FOOD CONSUMPTION BEHAVIOR IN THE CONTEXT OF S-O-R THEORY: THE CASE OF ANTAKYAHATAY TÜLİN URAL,OĞUZ OYPAN , Yayın Yeri:Erciyes Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , 2021Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün Makale
An Empirical Study on Antecedents of Consumption Values: The Moderating Effect of Social Class TÜLİN URAL,BETÜL BALIKÇIOĞLU,OĞUZ OYPAN , Yayın Yeri:International Journal of Economic and Administrative Studies , 2020Uluslararası Hakemli Diğer endeksler (TR-Dizin) Özgün Makale https://dx.doi.org/10.18092/ulikidince.567924
Tüketicilerin Sosyal Medyada Yer Alan Kişisel Verilerinin İşletmeler Tarafından Kullanılmasına Yönelik Rahatlık Algısını Etkileyen Faktörler TÜLİN URAL,OĞUZ OYPAN , Yayın Yeri:JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH-TURK , 2020Uluslararası Hakemli TR DİZİN Özgün Makale https://dx.doi.org/10.20491/isarder.2020.984
TARİHSEL REKLAMLARIN SOSYO-EKONOMİK VE KÜLTÜREL AÇIDAN YANSITTIKLARI: 1938 YILINDA HATAY GAZETESİ’NDE YAYINLANAN REKLAMLARIN İÇERİK ANALİZİ TÜLİN URAL,OLCAY ÖZKAYA,OĞUZ OYPAN , Yayın Yeri:Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , 2019Uluslararası Hakemli Alan endeksleri (ESCI) Özgün Makale
Mediating Effect of Corporate Social Responsibility in the Relationship between Innovation and Firm Value TÜLİN URAL,SONGÜL KAKİLLİ ACARAVCI,OĞUZ OYPAN,YUNUS KARAÖMER , Yayın Yeri:Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , 2019Uluslararası Hakemli Alan endeksleri (ESCI) Özgün Makale
Hisse Senedi Getirisi ve Sermaye Yapısı İlişkisine Etki Eden Faktörlerin Yapısal Eşitlik Modellemesi ile Analizi SONGÜL KAKİLLİ ACARAVCI,TÜLİN URAL,YUNUS KARAÖMER , Yayın Yeri:İktisat ve İşletme Çalışmaları Dergisi , 2018Uluslararası Hakemli Diğer endeksler (Index-Copernicus) Özgün Makale https://doi.org/10.32479/iicd.152
Tüketim değerlerinin gösterişçi tüketim eğilimi ve satınalma niyeti üzerindeki etkileri:Hatay örneği TÜLİN URAL,Çilem Eda Hallumoglu , Yayın Yeri:İşletme ve İktisat Çalışmaları Dergisi , 2018Uluslararası Hakemli Diğer endeksler (IndexCopernicus) Özgün Makale https://doi.org/10.32470/iicd.154
The specific dimensions of mental well-being: educarors perception of the ethicality and relationship quality TÜLİN URAL , Yayın Yeri:ıNTERNATİONAL jOURNAL OF ECONOMICS, COMMERCE AND MANAGEMENT , 2017Uluslararası Hakemli Alan endeksleri (Econis, Econbiz) Özgün Makale
THE ROLE OF INTERNET TOWARD EXPORTING PERFORMANCE UNDER INTER-COUNTRIES POLITICAL CONFLICT CONDITIONS: A CASE OF TURKEY TÜLİN URAL,Eda Hallumoğlu , Yayın Yeri:International Journal of Economics Commerce and Management , 2017Uluslararası Hakemli Alan endeksleri (Econbiz) Özgün Makale
Factors effecting online consumer purchase intention TÜLİN URAL,Ece Devrimağ , Yayın Yeri:International Journal of Economics, Commerce and Management , 2017Uluslararası Hakemli Alan endeksleri (Econis) Özgün Makale
Güçlü Kent Markası Oluşturmada Destinasyon Kişiliği, Bilişsel ve Duygusal İmajın Rolü: Hatay Örneği TÜLİN URAL,Ebru Tercan,Müzeyyen Arslan,Demet Taner , Yayın Yeri:Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , 2016Uluslararası Hakemli Alan endeksleri (EconLit) Özgün Makale
Attitudes of Turkish Young People toward Organ Donation The Roles of Public Service Advertisements and Personality Differences TÜLİN URAL,Emre S Yıldırım,Cemal Durmuscelebi,Gamze İhtiyat,Burak Kundakcı,Mustafa Akın , Yayın Yeri:European Journal of Business and Social Sciences , 2015Uluslararası Hakemli Alan endeksleri (International Science Index (ISI), EconL...) Özgün Makale
How do Accountants Perceive the Ban of Advertising in Accounting Profession A Turkish Experience TÜLİN URAL,Cenk Kırıtoglu , Yayın Yeri:International Journal of Commerce and Management , 2015Uluslararası Hakemli Alan endeksleri (Ulrich's ProQuest, Google Scholar, ECONI...) Özgün Makale
Satışçıların Bilişsel ve Duyuşsal Değerlendirmelerinin Mesleki Yaşam Mutluluğu Üzerindeki Etkileri TÜLİN URAL,Hamit Basık , Yayın Yeri:Paradoks , 2015Uluslararası Hakemli Alan endeksleri (EBSCO, IndexCopernicus International, AS...) Özgün Makale
The Dominant Effect of Emotional Responses on Actual Green Purchase Behavior Segments of Turkish Young Generation TÜLİN URAL,Ömer Faruk Çoskun,Dilek Efe,Adem Avara , Yayın Yeri:European Journal of Business and Social Sciences , 2015Uluslararası Hakemli Alan endeksleri (International Science Index (ISI), EconL...) Özgün Makale
The Mediating Roles of Perceived Customer Equity Drivers Between Social Media Marketing Activities and Purchase Intention A Study on Turkish Culture TÜLİN URAL,Duygu Yuksel , Yayın Yeri:International Journal of Commerce and Management , 2015Uluslararası Hakemli Alan endeksleri (Ulrich's ProQuest, Google Scholar, ECONI...) Özgün Makale
Service Quality of Dental Health Care Top of Patients Priorities from Perspective of Turkish Culture TÜLİN URAL , Yayın Yeri:The Business Review Cambridge , 2014Uluslararası Hakemli Alan endeksleri (Cabell's Directories, Ulrich's Internati...) Özgün Makale
System View of Analysis of Firm Performance Effects of Green Marketing Practices URAL TÜLİN , Yayın Yeri:Actual Problems of Economies , 2012Uluslararası Hakemli SSCI Özgün Makale
The Role of Innovation Capability and Appropriability Regime in Internationalization Empirical Evidence from Turkish Firms Ural T., Acaravcı S. K. , Yayın Yeri:Actual Problems of Economies , 2012Uluslararası Hakemli SSCI Özgün Makale
Tüketici Temelli Marka Değerinin Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi Kişisel Bilgisayar Sektöründe Bir Çalışma TÜLİN URAL,Gul Perk , Yayın Yeri:Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , 2012Uluslararası Hakemli Diğer endeksler (EconLit) Özgün Makale
The Examination of the Antecedents of Consumer Attitude toward Global Brands from Perspective of Turkish Culture TÜLİN URAL,Asli Kucukaslan Ekmekci , Yayın Yeri:Innovative Marketing , 2011Uluslararası Hakemli Alan endeksleri (Econlit) Özgün Makale
Adolescents Skepticism Toward Advertising A Study In Turkish Culture Ergenlerin Reklamlara Duyduğu Güvensizlik Türk Kültüründe bir Çalışma Ural T. , Yayın Yeri:İktisat, İşletme ve Finans Dergisi , 2010Uluslararası Hakemli SSCI Özgün Makale
The Effects of Relationship Quality on Export Performance A Classification of Small and Medium Sized Turkish Exporting Firms Operating In Single Export Market Ventures TÜLİN URAL , Yayın Yeri:European Journal of Marketing , 2009Uluslararası Hakemli SSCI Özgün Makale https://dx.doi.org/10.1108/03090560910923274
Factors Affecting the Success of Store Brands in Turkish Retailing Market Ural T. , Yayın Yeri:Innovative Marketing , 2008Uluslararası Hakemli Diğer endeksler Özgün Makale
Çok Uluslu İşletmelerin Tutundurma Faaliyetleri ve Kitle İletişim Araçlarının Küresel Tüketici Kültürü Üzerine Etkisi TÜLİN URAL , Yayın Yeri:Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , 2008Ulusal Hakemli Diğer endeksler (ULAKBIM) Özgün Makale
Pazarlamada Yeni Yaklaşım Nöropazarlama Üzerine Kuramsal Bir Değerlendirme TÜLİN URAL , Yayın Yeri:Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , 2008Ulusal Hakemli Diğer endeksler (ulakbim) Özgün Makale
Consumer Responses to Process and Outcome Failures in Service Firms Ural T. , Yayın Yeri:Problems and Perspectives in Management - International Research Journal , 2008Uluslararası Hakemli Diğer endeksler Özgün Makale
The Impact of Sales Management Practices on Job Satisfaction of Salespeople Ural T. , Yayın Yeri:Innovative Marketing , 2008Uluslararası Hakemli Diğer endeksler Özgün Makale
Yeni Tip İşletmeler Global Doğan İşletmelerin Oluşum Nedenleri ve Özellikleri Ural T. Küçükaslan A. , Yayın Yeri:Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Öneri Dergisi , 2008Ulusal Hakemli Diğer endeksler Özgün Makale
Değer Temelli Fiyatlama Ürünün Tüketici Değer Algısına Göre Fiyatlanması Ural T. , Yayın Yeri:Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , 2008Ulusal Hakemli Diğer endeksler Özgün Makale
The Antecedents and Consequences of Relationship Quality According to Stages of the Relationship between Exporters and Importers TÜLİN URAL , Yayın Yeri:Problems and Perspectives in Management-International Research Journal , 2007Uluslararası Hakemli SSCI Özgün Makale
İnternetle Bankacılıkta Tüketici Güveninin Kullanıma Etkisi Üzerine Bir Araştırma Antakya Örneği TÜLİN URAL,Emine Vafiye Korkmaz , Yayın Yeri:Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Öneri Dergisi , 2007Ulusal Hakemli Diğer endeksler (ulakbim) Özgün Makale
Muhasebecilerin Mesleki Kararlarında Etik ve Sosyal Sorumluluğun Önemini Algılama Düzeyleri ve Etiksel Karar Alma Süreci Türkiye Örneği MEHMET ÖZBİRECİKLİ,TÜLİN URAL , Yayın Yeri:İktisat, İşletme ve Finans Dergisi , 2007Ulusal Hakemli Diğer endeksler (EconLit) Özgün Makale
The Effects of Firm s Strategic Factors on Export and Firm Performance A Comparison of Permanent and Sporadic Exporters TÜLİN URAL,S Kakilli Acaravci , Yayın Yeri:Problems and Perspectives in Management-International Research Journal , 2006Uluslararası Hakemli SSCI Özgün Makale
Is Ethıcal Judgement Influenced by Socıal Desırabılıty in Respondıng An Analyse on Turkısh Accountants TÜLİN URAL,Mehmet Ozbirecikli , Yayın Yeri:Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , 2006Ulusal Hakemli Diğer endeksler (ulakbim) Özgün Makale
Muhasebe Mesleğinde Yaşanan Etikdışı Davranışların Tespiti ve Etiksel Değerlemesi Türkiye Örneği TÜLİN URAL,Mehmet Ozbirecikli , Yayın Yeri:İktisat, İşletme ve Finans Dergisi , 2006Ulusal Hakemli Diğer endeksler (ulakbim) Özgün Makale
Markanın Gelişim Modeli Bölgesel Markadan Ulusal ve Uluslararası Markaya Geçiş Aşamaları Ural T. Küçükaslan A. , Yayın Yeri:Marmara Üniversitesi İİBF Dergisi , 2006Ulusal Hakemli Diğer endeksler Özgün Makale
Gençlerin İleri Teknolojiye Dayalı Ürün ve Hizmetleri Kullanmalarında Etkin Faktörler Ural, T. Balıkcıoglu B. , Yayın Yeri:Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Öneri Dergisi , 2005Ulusal Hakemli Diğer endeksler Özgün Makale
Segmenting Youth Market Based On Beliefs Related To High Technology A Study From Turkey Ural T. , Yayın Yeri:Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , 2005Ulusal Hakemli Diğer endeksler Özgün Makale
Muhasebe Mesleği Mensuplarının Etiksel Davranışlarına Etki Eden Faktörler Üzerine Bir Araştırma Ural, T. Ozbirecikli M. , Yayın Yeri:Muhasebe Bilim Dünyası Dergisi (MÖDAV) , 2004Ulusal Hakemli Diğer endeksler Özgün Makale
Pazar Yönlülük Pazarlama Yönlülük ve İşletme Performansı İlişkisi Bilgi ve İletişim Sektöründe Bir Araştırma Ural, T. Balıkcıoglu B. Yukselen C. , Yayın Yeri:Pazarlama Dünyası , 2002Ulusal Hakemli Diğer endeksler Özgün Makale
Pazarlama Yöneticilerinin Etiksel Yargılamaları ve Davranışsal Niyetlerini Açıklayan Değerleme Dinamikleri Üzerine Bir Araştırma Ural T. , Yayın Yeri:Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi , 2001Ulusal Hakemli Diğer endeksler Özgün Makale
Pazarlama Yöneticilerinin Mesleki Değerlerinin Etiksel Algılama Üzerindeki Oransal Etkileri Ural T. , Yayın Yeri:Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi , 2001Ulusal Hakemli Diğer endeksler Özgün Makale
İhracatçı ve İhracatçı Olmayan İşletmeler Arasındaki Ayırıcı Değişkenler ve Adana İli Dokuma Sanayii Üretici İşletmeleri Üzerine Bir Araştırma Ural T. , Yayın Yeri:Pazarlama Dünyası , 1997Ulusal Hakemli Diğer endeksler Özgün Makale
İşletmelerin Dış Pazarlama Performansı ile Dış Pazarlama Değişkenleri Arasındaki İlişki ve Adana İli Dokuma Sanayii Üretici İşletmeleri Üzerine Bir Araştırma Ural T. , Yayın Yeri:Pazarlama Dünyası , 1996Ulusal Hakemli Diğer endeksler Özgün Makale
1. Circular Economy: Multidisciplinary Approaches from Turkey Bölüm Adı:Antecedents of Consumers’ E-Waste Recycling Behavioral Intentions Based on Theory of Planned Behavior, URAL TÜLİN, OYPAN OĞUZ, Yayın Yeri:Lexington Books, Editör:Natalya Ketenci, Basım sayısı:1, Sayfa sayısı:262, ISBN:9781666921083, Bölüm Sayfaları:85 -98
2. The New Digital Era: Digitalisation, Emerging Risks and Opportunities (Contemporary Studies in Economic and Financial Analysis Bölüm Adı:The Effects of Technology Readiness on Intention of Using the Mobile Payment Applications, EKŞİOĞLU ŞAHNAZ, URAL TÜLİN, Yayın Yeri:Emerald Publishing Limited, Bingley,, Editör:Grima S., Özen E. and Boz H., Basım sayısı:1, Sayfa sayısı:700, ISBN:ISBN: 978-1-80382-980-7, eISBN: 978-1-80382-979-1 ISSN: 1569-3759, Bölüm Sayfaları:231 -250
3. Interdisciplinary Perspectives on Social Sciences Cambridge Scholars Publishing Bölüm Adı:Impact of Customer and Technology Orientations on Performance of New Product Development: A Study Based on Turkish Manufacturers”, URAL TÜLİN,Ötken G Gülin, Yayın Yeri:Cambridge Scholars Publishing,, Basım sayısı:1, Sayfa sayısı:10, ISBN:10:1-4438-5579-0, Bölüm Sayfaları:119 -129
4. Mustafa Kemal Üniversitesi Yüksek Öğrenim Sistemine Bakışımız Bölüm Adı:Üniversitelerin Kurumsal Sosyal Sorumluluğu: Türk Üniversitelerinin Durum Analizi;, URAL TÜLİN, Yayın Yeri:MKU, Basım sayısı:1, ISBN:978-975-7989-54-7,
5. Etik Bölüm Adı:Pazarlama Etiği, URAL TÜLİN, Yayın Yeri:Zeus Kitabevi, Basım sayısı:1, Sayfa sayısı:10, ISBN:978-605-5348-09-0, Bölüm Sayfaları:60 -70
6. Markalamada Yol Haritası URAL TÜLİN, Yayın Yeri:Nobel, Sayfa sayısı:178, ISBN:9786053951636,
7. Konaklama İşletmelerinde Pazar Yönlülük URAL TÜLİN,ÖRS HÜSNİYE, Yayın Yeri:Detay, Editör:Hüsniye Örs, Basım sayısı:1, Sayfa sayısı:148, ISBN:9789944223799,
8. İşletme ve Pazarlama Etiği URAL TÜLİN, Yayın Yeri:Detay, Editör:Cemal Yükselen, Basım sayısı:1, Sayfa sayısı:244, ISBN:9758326546,
Deneye Dayalı Pazarlama Çalışmalarının Bulgularını Sentezleme Tekniği Meta Analiz TÜLİN URAL (01.10.2007 -02.10.2007 ) , Yayın Yeri:12. Ulusal Pazarlama Kongresi Sakarya kongresi , 2007Ulusal Tam metin bildiri
THE EFFECTS OF TECHNOLOGY READINESS ON INTENTION OF USING THE MOBILE PAYMENT APPLICATIONS TÜLİN URAL,ŞAHNAZ EKŞİOĞLU (07.10.2021 ) , Yayın Yeri:V. Congress of International Applied Social Sciences C-iasoS 2021 Kuşadası-TurkeyUluslararası Tam metin bildiri
Antecedents of Consumers’ E-Waste Recycling Behavioral Intentions Based on Theory of Planned Behavior TÜLİN URAL,OĞUZ OYPAN (26.11.2021 -26.11.2021 ) , Yayın Yeri:YUVAM-YIRCoBS’21 5 thYeditepe International Research Conference on Business Strategies “Circular Economy for a Sustainable Future: A Multidisciplinary Approach ” 26-27 November 2021 , 2021Uluslararası Tam metin bildiri
The effects of attitudes and social norms on ecologically conscious consumption behavior TÜLİN URAL (29.11.2018 -01.12.2018 ) , Yayın Yeri:International congress on business and marketing’xx18 , 2018Uluslararası Tam metin bildiri
The Determinants of Profitability An Application On Manufacturing Sector In Turkey TÜLİN URAL,Songul Kakilli Acaravcı (10.11.2005 -12.11.2005 ) , Yayın Yeri:International conference on:Problems and Success Factors in Business: Perspectives From Emerging Markets and Transition Economies II , 2005Uluslararası Tam metin bildiri
An Examination of Relationship between COMMUNICATION QUALITY, PERFORMANCE Score, AND RECOMMENDATION of A HOSPITAL using IMPORTANCE-PERFORMANCE MAP ANALYSIS NEŞET HİKMET,TÜLİN URAL,EMRAH ATILGAN (31.03.2023 ) , Yayın Yeri:Northeast Decision Science Institu 52 Annual ConferenceUluslararası Tam metin bildiri
Küreselleşme Sürecinde Fırsatlar ve Sorunlar Temelinde E Perakendeciliğe Uyum Modeli TÜLİN URAL (12.11.2008 -14.11.2008 ) , Yayın Yeri:Küreselleşme Sürecinde Türkiye: Fırsatlar ve Sorunlar Sempozyum’u , 2008Ulusal Tam metin bildiri
Aile Şirketlerinde Kurumsallaşma ile Şirket Sahibinin Kültürel Değerleri Arasındaki İlişki Antakya ve Kayseri Örneği TÜLİN URAL,BETÜL BALIKÇIOĞLU (17.04.2004 -18.04.2004 ) , Yayın Yeri:1. Aile İşletmeleri Kongresi , 2004Ulusal Tam metin bildiri
Yenilik ve Pazarlama Performansı İlişkisi Üzerine Bir Literatür Çalışması BETÜL BALIKÇIOĞLU,TÜLİN URAL (28.10.2017 -29.10.2017 ) , Yayın Yeri:VI. International Balkan and Near Eastern Social Sciences Congress Series-Ohrid/Macedonia , 2017Uluslararası Tam metin bildiri
The Effect of Online Turkish Shoppers’ Perceptions on Purchase Intention in Fashion Industry TÜLİN URAL,Muge Akkor Koktekin (12.01.2023 ) , Yayın Yeri:42. EBES conference LisbonUluslararası Tam metin bildiri
A Research on Certain Variables That Affect Marketing Managers Ethical Decision Making Process TÜLİN URAL (01.05.2006 -02.05.2006 ) , Yayın Yeri:Global Business and Technology Association, International Conference, Economies and Business in Transition , 2006Uluslararası Tam metin bildiri
Tüketim değerlerinin gösterişçi tüketim eğilimi üzerindeki etkileri: Hatay örneği TÜLİN URAL,Çilem Eda Hallumoglu (27.06.2018 -29.06.2018 ) , Yayın Yeri:23. Pazarlama Kongresi-Kocaeli Üniversitesi , 2018Ulusal Özet bildiri
İlgili Araştırmacılar
Konu Dağılımı
Türler Dağılımı
Erişilen ülkeler
Görüntülenme
6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında yükümlülüklerimiz ve çerez politikamız hakkında bilgi sahibi olmak için alttaki bağlantıyı kullanabilirsiniz.

creativecommons
Bu site altında yer alan tüm kaynaklar Creative Commons Alıntı-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.
Platforms