Burcu Ünlütabak
Fen-Edebiyat Fakültesi - Psikoloji Bölümü
Varyantlar Unlutabak, B. ,
E-Posta burcu.unlutabak@yeditepe.edu.tr
Website https://burcuunlutabak.com
Durum Aktif
Ünvan Doktor Öğretim Üyesi
YÖK Araştırmacı Numarası 324658
Atıf Dağılımları
Axsis Yayın Dağılımı 3
Akademetrik Grafikler
Araştırmacının Kurum İçerisinde Birlikte Çalıştığı Kişiler
    Araştırmacı Görüntülenme Dağılımı
    Araştırmacı Profilini Görüntüleyen Ülkeler ve Şehirler
    Araştırmacı Yayınları Konu Dağılımı
    Araştırmacı Yayınları Tür Dağılımı
    YÖK Akademik Bilgiler
    2012 - 2018
    Lehigh University
    Psikoloji
    2004 - 2008
    BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ
    FEN-EDEBİYAT FAKÜLTESİ BATI DİLLERİ VE EDEBİYATLARI BÖLÜMÜ
    1970 - 2012
    BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ
    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ PSİKOLOJİ (YL) (TEZLİ)
    2024
    DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ
    NUH NACİ YAZGAN ÜNİVERSİTESİ
    FEN-EDEBİYAT FAKÜLTESİ PSİKOLOJİ BÖLÜMÜ
    Belarussian and Turkish preschoolers accept and do not empirically verify an adult’s counter-intuitive claim SAMUEL RONFARD,BURCU ÜNLÜTABAK,MARINA BAZHYDAI,AGELIKI NICOLOPOULOU,PAUL HARRIS , Yayın Yeri:INTERNATIONAL JOURNAL OF BEHAVIORAL DEVELOPMENT , 2020Uluslararası Hakemli SSCI Özgün Makale
    Questions asked by Turkish preschoolers from middle-SES and low-SES families BURCU ÜNLÜTABAK,AGELIKI NICOLOPOULOU,AYHAN AKSU KOC , Yayın Yeri:COGNITIVE DEVELOPMENT , 2019Uluslararası Hakemli SSCI Özgün Makale
    1. Social Environment and Cognition in Language Development Bölüm Adı:Narrativity and mindreading revisited: Children’s understanding of theory of mind in a storybook and in standard false belief tasks, NICOLOPOULOU AGELIKI,ÜNLÜTABAK BURCU, Yayın Yeri:John Benjamins, Editör:F. Nihan Ketrez, Aylin Küntay, Şeyda Özçalışkan, Aslı Özyürek, Basım sayısı:1, Sayfa sayısı:16, ISBN:9789027244116,
    The Examination of Turkish Preschoolers’xx Possibility Judgments and Explanations about Extraordinary Events BURCU ÜNLÜTABAK,AGELIKI NICOLOPOULOU (12.10.2017 -14.10.2017 ) , Yayın Yeri:Cognitive Development Society (CDS) , 2017Uluslararası Özet bildiri
    Developmental relations between reference to characters in narratives and theory of mind BURCU ÜNLÜTABAK,AYHAN AKSU KOC (18.09.2012 -21.09.2012 ) , Yayın Yeri:Ankara Papers in Turkish and Turkic Linguistics , 2012Uluslararası Tam metin bildiri
    Questions asked by Turkish Mothers and Preschoolers from Middle-class and Low-income Backgrounds during a Storybook Reading Activity at Home BURCU ÜNLÜTABAK,AGELIKI NICOLOPOULOU,AYHAN AKSU KOC (21.03.2019 -23.03.2019 ) , Yayın Yeri:Society of Research in Child Development (SRCD) , 2019Uluslararası Özet bildiri
    Developmental relations between Turkish preschool children’s theory of mind skills and their ability to track character references in narrative discourse. BURCU ÜNLÜTABAK,AYHAN AKSU KOC,AGELIKI NICOLOPOULOU (06.06.2013 -08.06.2013 ) , Yayın Yeri:Jean Piaget Society , 2013Uluslararası Özet bildiri
    Okul öncesi çocukların anlatılarındaki kişi gönderimlerinin dinleyici açısından anlaşılabilirliği ile işlem belleği ve zihin kuramı arasındaki gelişimsel ilişki BURCU ÜNLÜTABAK,AYHAN AKSU KOC (25.04.2012 -28.04.2012 ) , Yayın Yeri:Ulusal Psikoloji Kongresi , 2012Ulusal Özet bildiri
    Bridging the Translation Gap: An Interdisciplinary Approach to Infusing Spatial Thinking into 3rd Grade Science. KELLY FISHER,KRISTIN GAGNIER,BURCU ÜNLÜTABAK,STEVEN HOLOCHWOST (21.03.2019 -23.03.2019 ) , Yayın Yeri:Society of Research in Child Development , 2019Uluslararası Özet bildiri
    Is the Curious Child Universal? Examining the Frequency and Types of Questions Asked by Turkish Preschoolers from Middle-class and Low-income Families BURCU ÜNLÜTABAK,AGELIKI NICOLOPOULOU (12.10.2017 -14.10.2017 ) , Yayın Yeri:Cognitive Development Society (CDS) , 2017Uluslararası Özet bildiri
    Examination of factors that promote early childhood narrative and vocabulary skills. AGELIKI NICOLOPOULOU,ANNEMARIE HINDMAN,BROOK SAWYER,BURCU ÜNLÜTABAK (13.07.2016 -16.07.2016 ) , Yayın Yeri:Annual Meeting Society for the Scientific Study of Reading , 2016Uluslararası Özet bildiri
    Books as meaningful contexts for understanding theory of mind concepts. BURCU ÜNLÜTABAK,AGELIKI NICOLOPOULOU,LAURA SPEAROT,LINDSAY HOUGH (14.07.2014 -18.07.2014 ) , Yayın Yeri:13th International Congress for the Study of Child Language (IASCL) , 2014Uluslararası Özet bildiri
    Developmental relations between reference to characters in narrative discourse and theory of mind skills BURCU ÜNLÜTABAK,AYHAN AKSU KOC (14.07.2013 -18.07.2013 ) , Yayın Yeri:Society of Research in Child Development (SRCD) , 2013Uluslararası Özet bildiri
    Preschoolers do not test counter-intuitive claims: Evidence from Turkey SAMUEL RONFARD,BURCU ÜNLÜTABAK,AGELIKI NICOLOPOULOU,PAUL HARRIS (12.10.2017 -14.10.2017 ) , Yayın Yeri:Cognitive Development Society (CDS) , 2017Uluslararası Özet bildiri
    Comparing children’s grasp of false belief in standard tasks and picture book stories AGELIKI NICOLOPOULOU,BURCU ÜNLÜTABAK,SAMUEL RONFARD,CAITHLIN LINDLEY (06.04.2017 -08.04.2017 ) , Yayın Yeri:Society of Research in Child Development , 2017Uluslararası Özet bildiri
    The role of inference-making abilities and verbal memory in narrative comprehension during preschool years. BURCU ÜNLÜTABAK,AGELIKI NICOLOPOULOU (19.03.2015 -21.03.2015 ) , Yayın Yeri:Society of Research in Child Development , 2015Uluslararası Özet bildiri
    Narrative listening comprehension in relation to inference-making abilities and short-term memory in preschool years. BURCU ÜNLÜTABAK,AGELIKI NICOLOPOULOU (29.05.2014 -31.05.2014 ) , Yayın Yeri:Jean Piaget Society , 2014Uluslararası Özet bildiri
    6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında yükümlülüklerimiz ve çerez politikamız hakkında bilgi sahibi olmak için alttaki bağlantıyı kullanabilirsiniz.

    creativecommons
    Bu site altında yer alan tüm kaynaklar Creative Commons Alıntı-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.
    Platforms