INVESTIGATION OF ORGANIC FOOD CONSUMPTION BEHAVIOR IN THE CONTEXT OF S-O-R THEORY: THE CASE OF ANTAKYAHATAY
TÜLİN URAL,OĞUZ OYPAN , Yayın Yeri:Erciyes Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , 2021Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün Makale
An Empirical Study on Antecedents of Consumption Values: The Moderating Effect of Social Class
TÜLİN URAL,BETÜL BALIKÇIOĞLU,OĞUZ OYPAN , Yayın Yeri:International Journal of Economic and Administrative Studies , 2020Uluslararası Hakemli Diğer endeksler (TR-Dizin) Özgün Makale https://dx.doi.org/10.18092/ulikidince.567924
Tüketicilerin Sosyal Medyada Yer Alan Kişisel Verilerinin İşletmeler Tarafından Kullanılmasına Yönelik Rahatlık Algısını Etkileyen Faktörler
TÜLİN URAL,OĞUZ OYPAN , Yayın Yeri:JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH-TURK , 2020Uluslararası Hakemli TR DİZİN Özgün Makale https://dx.doi.org/10.20491/isarder.2020.984
TARİHSEL REKLAMLARIN SOSYO-EKONOMİK VE KÜLTÜREL AÇIDAN YANSITTIKLARI: 1938 YILINDA HATAY GAZETESİ’NDE YAYINLANAN REKLAMLARIN İÇERİK ANALİZİ
TÜLİN URAL,OLCAY ÖZKAYA,OĞUZ OYPAN , Yayın Yeri:Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , 2019Uluslararası Hakemli Alan endeksleri (ESCI) Özgün Makale
Mediating Effect of Corporate Social Responsibility in the Relationship between Innovation and Firm Value
TÜLİN URAL,SONGÜL KAKİLLİ ACARAVCI,OĞUZ OYPAN,YUNUS KARAÖMER , Yayın Yeri:Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , 2019Uluslararası Hakemli Alan endeksleri (ESCI) Özgün Makale
Hisse Senedi Getirisi ve Sermaye Yapısı İlişkisine Etki Eden Faktörlerin Yapısal Eşitlik Modellemesi ile Analizi
SONGÜL KAKİLLİ ACARAVCI,TÜLİN URAL,YUNUS KARAÖMER , Yayın Yeri:İktisat ve İşletme Çalışmaları Dergisi , 2018Uluslararası Hakemli Diğer endeksler (Index-Copernicus) Özgün Makale https://doi.org/10.32479/iicd.152
Tüketim değerlerinin gösterişçi tüketim eğilimi ve satınalma niyeti üzerindeki etkileri:Hatay örneği
TÜLİN URAL,Çilem Eda Hallumoglu , Yayın Yeri:İşletme ve İktisat Çalışmaları Dergisi , 2018Uluslararası Hakemli Diğer endeksler (IndexCopernicus) Özgün Makale https://doi.org/10.32470/iicd.154
The specific dimensions of mental well-being: educarors perception of the ethicality and relationship quality
TÜLİN URAL , Yayın Yeri:ıNTERNATİONAL jOURNAL OF ECONOMICS, COMMERCE AND MANAGEMENT , 2017Uluslararası Hakemli Alan endeksleri (Econis, Econbiz) Özgün Makale
THE ROLE OF INTERNET TOWARD EXPORTING PERFORMANCE UNDER INTER-COUNTRIES POLITICAL CONFLICT CONDITIONS: A CASE OF TURKEY
TÜLİN URAL,Eda Hallumoğlu , Yayın Yeri:International Journal of Economics Commerce and Management , 2017Uluslararası Hakemli Alan endeksleri (Econbiz) Özgün Makale
Factors effecting online consumer purchase intention
TÜLİN URAL,Ece Devrimağ , Yayın Yeri:International Journal of Economics, Commerce and Management , 2017Uluslararası Hakemli Alan endeksleri (Econis) Özgün Makale
Güçlü Kent Markası Oluşturmada Destinasyon Kişiliği, Bilişsel ve Duygusal İmajın Rolü: Hatay Örneği
TÜLİN URAL,Ebru Tercan,Müzeyyen Arslan,Demet Taner , Yayın Yeri:Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , 2016Uluslararası Hakemli Alan endeksleri (EconLit) Özgün Makale
Attitudes of Turkish Young People toward Organ Donation The Roles of Public Service Advertisements and Personality Differences
TÜLİN URAL,Emre S Yıldırım,Cemal Durmuscelebi,Gamze İhtiyat,Burak Kundakcı,Mustafa Akın , Yayın Yeri:European Journal of Business and Social Sciences , 2015Uluslararası Hakemli Alan endeksleri (International Science Index (ISI), EconL...) Özgün Makale
How do Accountants Perceive the Ban of Advertising in Accounting Profession A Turkish Experience
TÜLİN URAL,Cenk Kırıtoglu , Yayın Yeri:International Journal of Commerce and Management , 2015Uluslararası Hakemli Alan endeksleri (Ulrich's ProQuest, Google Scholar, ECONI...) Özgün Makale
Satışçıların Bilişsel ve Duyuşsal Değerlendirmelerinin Mesleki Yaşam Mutluluğu Üzerindeki Etkileri
TÜLİN URAL,Hamit Basık , Yayın Yeri:Paradoks , 2015Uluslararası Hakemli Alan endeksleri (EBSCO, IndexCopernicus International, AS...) Özgün Makale
The Dominant Effect of Emotional Responses on Actual Green Purchase Behavior Segments of Turkish Young Generation
TÜLİN URAL,Ömer Faruk Çoskun,Dilek Efe,Adem Avara , Yayın Yeri:European Journal of Business and Social Sciences , 2015Uluslararası Hakemli Alan endeksleri (International Science Index (ISI), EconL...) Özgün Makale
The Mediating Roles of Perceived Customer Equity Drivers Between Social Media Marketing Activities and Purchase Intention A Study on Turkish Culture
TÜLİN URAL,Duygu Yuksel , Yayın Yeri:International Journal of Commerce and Management , 2015Uluslararası Hakemli Alan endeksleri (Ulrich's ProQuest, Google Scholar, ECONI...) Özgün Makale
Service Quality of Dental Health Care Top of Patients Priorities from Perspective of Turkish Culture
TÜLİN URAL , Yayın Yeri:The Business Review Cambridge , 2014Uluslararası Hakemli Alan endeksleri (Cabell's Directories, Ulrich's Internati...) Özgün Makale
System View of Analysis of Firm Performance Effects of Green Marketing Practices
URAL TÜLİN , Yayın Yeri:Actual Problems of Economies , 2012Uluslararası Hakemli SSCI Özgün Makale
The Role of Innovation Capability and Appropriability Regime in Internationalization Empirical Evidence from Turkish Firms
Ural T., Acaravcı S. K. , Yayın Yeri:Actual Problems of Economies , 2012Uluslararası Hakemli SSCI Özgün Makale
Tüketici Temelli Marka Değerinin Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi Kişisel Bilgisayar Sektöründe Bir Çalışma
TÜLİN URAL,Gul Perk , Yayın Yeri:Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , 2012Uluslararası Hakemli Diğer endeksler (EconLit) Özgün Makale
The Examination of the Antecedents of Consumer Attitude toward Global Brands from Perspective of Turkish Culture
TÜLİN URAL,Asli Kucukaslan Ekmekci , Yayın Yeri:Innovative Marketing , 2011Uluslararası Hakemli Alan endeksleri (Econlit) Özgün Makale
Adolescents Skepticism Toward Advertising A Study In Turkish Culture Ergenlerin Reklamlara Duyduğu Güvensizlik Türk Kültüründe bir Çalışma
Ural T. , Yayın Yeri:İktisat, İşletme ve Finans Dergisi , 2010Uluslararası Hakemli SSCI Özgün Makale
The Effects of Relationship Quality on Export Performance A Classification of Small and Medium Sized Turkish Exporting Firms Operating In Single Export Market Ventures
TÜLİN URAL , Yayın Yeri:European Journal of Marketing , 2009Uluslararası Hakemli SSCI Özgün Makale https://dx.doi.org/10.1108/03090560910923274
Factors Affecting the Success of Store Brands in Turkish Retailing Market
Ural T. , Yayın Yeri:Innovative Marketing , 2008Uluslararası Hakemli Diğer endeksler Özgün Makale
Çok Uluslu İşletmelerin Tutundurma Faaliyetleri ve Kitle İletişim Araçlarının Küresel Tüketici Kültürü Üzerine Etkisi
TÜLİN URAL , Yayın Yeri:Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , 2008Ulusal Hakemli Diğer endeksler (ULAKBIM) Özgün Makale
Pazarlamada Yeni Yaklaşım Nöropazarlama Üzerine Kuramsal Bir Değerlendirme
TÜLİN URAL , Yayın Yeri:Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , 2008Ulusal Hakemli Diğer endeksler (ulakbim) Özgün Makale
Consumer Responses to Process and Outcome Failures in Service Firms
Ural T. , Yayın Yeri:Problems and Perspectives in Management - International Research Journal , 2008Uluslararası Hakemli Diğer endeksler Özgün Makale
The Impact of Sales Management Practices on Job Satisfaction of Salespeople
Ural T. , Yayın Yeri:Innovative Marketing , 2008Uluslararası Hakemli Diğer endeksler Özgün Makale
Yeni Tip İşletmeler Global Doğan İşletmelerin Oluşum Nedenleri ve Özellikleri
Ural T. Küçükaslan A. , Yayın Yeri:Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Öneri Dergisi , 2008Ulusal Hakemli Diğer endeksler Özgün Makale
Değer Temelli Fiyatlama Ürünün Tüketici Değer Algısına Göre Fiyatlanması
Ural T. , Yayın Yeri:Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , 2008Ulusal Hakemli Diğer endeksler Özgün Makale
The Antecedents and Consequences of Relationship Quality According to Stages of the Relationship between Exporters and Importers
TÜLİN URAL , Yayın Yeri:Problems and Perspectives in Management-International Research Journal , 2007Uluslararası Hakemli SSCI Özgün Makale
İnternetle Bankacılıkta Tüketici Güveninin Kullanıma Etkisi Üzerine Bir Araştırma Antakya Örneği
TÜLİN URAL,Emine Vafiye Korkmaz , Yayın Yeri:Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Öneri Dergisi , 2007Ulusal Hakemli Diğer endeksler (ulakbim) Özgün Makale
Muhasebecilerin Mesleki Kararlarında Etik ve Sosyal Sorumluluğun Önemini Algılama Düzeyleri ve Etiksel Karar Alma Süreci Türkiye Örneği
MEHMET ÖZBİRECİKLİ,TÜLİN URAL , Yayın Yeri:İktisat, İşletme ve Finans Dergisi , 2007Ulusal Hakemli Diğer endeksler (EconLit) Özgün Makale
The Effects of Firm s Strategic Factors on Export and Firm Performance A Comparison of Permanent and Sporadic Exporters
TÜLİN URAL,S Kakilli Acaravci , Yayın Yeri:Problems and Perspectives in Management-International Research Journal , 2006Uluslararası Hakemli SSCI Özgün Makale
Is Ethıcal Judgement Influenced by Socıal Desırabılıty in Respondıng An Analyse on Turkısh Accountants
TÜLİN URAL,Mehmet Ozbirecikli , Yayın Yeri:Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , 2006Ulusal Hakemli Diğer endeksler (ulakbim) Özgün Makale
Muhasebe Mesleğinde Yaşanan Etikdışı Davranışların Tespiti ve Etiksel Değerlemesi Türkiye Örneği
TÜLİN URAL,Mehmet Ozbirecikli , Yayın Yeri:İktisat, İşletme ve Finans Dergisi , 2006Ulusal Hakemli Diğer endeksler (ulakbim) Özgün Makale
Markanın Gelişim Modeli Bölgesel Markadan Ulusal ve Uluslararası Markaya Geçiş Aşamaları
Ural T. Küçükaslan A. , Yayın Yeri:Marmara Üniversitesi İİBF Dergisi , 2006Ulusal Hakemli Diğer endeksler Özgün Makale
Gençlerin İleri Teknolojiye Dayalı Ürün ve Hizmetleri Kullanmalarında Etkin Faktörler
Ural, T. Balıkcıoglu B. , Yayın Yeri:Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Öneri Dergisi , 2005Ulusal Hakemli Diğer endeksler Özgün Makale
Segmenting Youth Market Based On Beliefs Related To High Technology A Study From Turkey
Ural T. , Yayın Yeri:Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , 2005Ulusal Hakemli Diğer endeksler Özgün Makale
Muhasebe Mesleği Mensuplarının Etiksel Davranışlarına Etki Eden Faktörler Üzerine Bir Araştırma
Ural, T. Ozbirecikli M. , Yayın Yeri:Muhasebe Bilim Dünyası Dergisi (MÖDAV) , 2004Ulusal Hakemli Diğer endeksler Özgün Makale
Pazar Yönlülük Pazarlama Yönlülük ve İşletme Performansı İlişkisi Bilgi ve İletişim Sektöründe Bir Araştırma
Ural, T. Balıkcıoglu B. Yukselen C. , Yayın Yeri:Pazarlama Dünyası , 2002Ulusal Hakemli Diğer endeksler Özgün Makale
Pazarlama Yöneticilerinin Etiksel Yargılamaları ve Davranışsal Niyetlerini Açıklayan Değerleme Dinamikleri Üzerine Bir Araştırma
Ural T. , Yayın Yeri:Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi , 2001Ulusal Hakemli Diğer endeksler Özgün Makale
Pazarlama Yöneticilerinin Mesleki Değerlerinin Etiksel Algılama Üzerindeki Oransal Etkileri
Ural T. , Yayın Yeri:Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi , 2001Ulusal Hakemli Diğer endeksler Özgün Makale
İhracatçı ve İhracatçı Olmayan İşletmeler Arasındaki Ayırıcı Değişkenler ve Adana İli Dokuma Sanayii Üretici İşletmeleri Üzerine Bir Araştırma
Ural T. , Yayın Yeri:Pazarlama Dünyası , 1997Ulusal Hakemli Diğer endeksler Özgün Makale
İşletmelerin Dış Pazarlama Performansı ile Dış Pazarlama Değişkenleri Arasındaki İlişki ve Adana İli Dokuma Sanayii Üretici İşletmeleri Üzerine Bir Araştırma
Ural T. , Yayın Yeri:Pazarlama Dünyası , 1996Ulusal Hakemli Diğer endeksler Özgün Makale